Forum rules
EN: From now on, download-links are not hided anymore..and cannot be hided. Instead of that..show your respect to the uploader by clicking the THANKS-button, although a nice reply will be appreciated too of course
NL: Download-links zijn vanaf nu niet meer verborgen en kunnen ook niet meer verborgen worden. Om de poster te bedanken klik je nu op de THANKS-knop, alhoewel een leuke reply natuurlijk ook gewaardeerd zal worden
Afgelopen woensdag 7 mei was er uiteraard weer een Hardhouse Generation! Maar dit keer vanuit de Asta Den haag! Normaal gesproken zou dit door fresh fm Live worden uitgezonden, maar ik kreeg geen duidelijkheid of het nu Live was of dat fresh fm weer het beste van uitzondt? Maar goed... Ik heb voor jullie wel die 2 uur gerecord want het duurde tot 00:00. Zoals je ziet ben ik nu wat later met het plaatsen van het setje! dat omdat ik nu wat minder tijd heb! Beter te laat dan nooit zullen we maar zeggen! Veel plezier met dit setje! Ik vermeld er wel even bij dat er zo af en toe wat reclame tussen zit maar dat mag de pret niet drukken! Ciao Styles!